Świąteczna kolekcja H&M Circular Design Story – mocne kolory, awangardowe stylizacje

Świąteczna kolekcja H&M Circular Design Story – mocne kolory, awangardowe stylizacje

Monika Klimczak | 22 listopada 2021 |

Świąteczna moda rządzi się swoimi prawami, ale nie musi być nudna. Kolekcja H&M jest zaproszeniem do zabawy modą, tworzenia pomysłowych zestawów. Pomyśl tylko, kiedy większość gości wybierze zachowawcze stylizacje, wejdziesz Ty – cała w białych tiulach w czarne grochy! 

Kolekcja H&M – Circular Design Story zapowiada się przebojowo. Postawiono na odważne kolory, nieszablonowe asymetryczne kroje. Można odsłonić trochę ciała lub ukryć się w białym eleganckim garniturze. Jest róż i czerwień, są nakrapiane tiule i wielkie kokardy opinające sylwetkę. Wśród propozycji nie brakuje spektakularnej biżuterii,  oryginalnych płaszczy. Świetnie prezentuje się różowy puffer i kolorowe futro z szalowym kołnierzem.

Kolekcja H&M – Circular Design Story zapowiada się przebojowo. Postawiono na odważne kolory, nieszablonowe asymetryczne kroje. Można odsłonić trochę ciała lub ukryć się w białym eleganckim garniturze. Jest róż i czerwień, są nakrapiane tiule i wielkie kokardy opinające sylwetkę. Wśród propozycji nie brakuje spektakularnej biżuterii,  oryginalnych płaszczy. Świetnie prezentuje się różowy puffer i kolorowe futro z szalowym kołnierzem.

– Ta kolekcja jest dla tych, którzy naprawdę kochają modę. Ubrania zostały stworzone do noszenia na wiele różnych sposobów i okazji. Wręcz trzeba się nimi dzielić, przekazywać je i później poddawać recyklingowi – mówi Ella Soccorsi, concept designer w H&M. 

Kolekcja powstała w ramach ekologicznej inicjatywy H&M Innovation Stories. Jest przykładem zrównoważonej mody, która dotrzymuje kroku gorącym trendom sezonu.Wykorzystano materiały z recyklingu – poliester z odpadów tekstylnych Ambercycle Cycora, rozpuszczalne nici Resortec i przędzę celulozową Eastman Naia Renew. Jednym z twórców Circular Design Story jest Ib Kamara – redaktor naczelny „Dazed Magazine”, gwiazda wśród stylistów młodego pokolenia. Pracował dla takich znanych domów mody jak Hermès, Christian Dior czy Louis Vuitton. Ma też na koncie współpracę z gwiazdami, m.in. z Beyoncé, Rihanną i Madonną.  

Ubrania trafią do sprzedaży 9 grudnia. Będą dostępna online i w warszawskim sklepie  przy ulicy Marszałkowskiej.

Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
«
»